Rabu, 4 Januari 2012

Pernah Memiliki

Dulu aku penah ada benda ni. Masa sekolah rendah. Wowowowow.. Aku kumpul duit raya kot nak beli. hahaha.

Gambar diambil dari GameExpress.com

Mahal wo skarang.

22 ulasan:

cikpia berkata...

sila la jual action figure ko tu.... dah kaya nanti sila belanja aku.

sekian.

unknown berkata...

aku pernah musnahkan benda ney dulu..dan byk benda lagi. hmm

hiedayahrosli berkata...

epic baq hang.

Mutiara Bernilai berkata...

supersaiya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

inDah iNdrIana berkata...

orang pompuan xsuke neh:(

Bella Bell berkata...

haaa. aku minat tengok cerita dia. hehehe

oranglidi berkata...

cikpia,
-keh3. ko kan da sedia kaya. hehee

unknown,
-mak aihh.. ganaihh.

hiedayah,
-epic selamanya.

mutiara,
-huhu. lama xdgr cite.

indah,
-ye2. pmpuan suke barbie. hehe

bell,
-komen ko kontra dgn yg atas ni. hehe

Mutiara Bernilai berkata...

kof kof..sy pura2 busy sket skang..

hm..prempuan time tu layan barbie ke?

raseny2 ktrang layan goku gak,,haha..paling koman pun sailormoon :P

Wanie-san berkata...

adik aku banyak menda alah ni tapi...lame2 satu2 tercabut..skrg sume lesap..hoho

imHepPie berkata...

duluuu...skang ada lgi x??

a little less conversation berkata...

dulu aku rembat mmbe punyer je..xyah kuar duit..jimat kn ak

Anis Mohd berkata...

perkataan dulu tu bermaksud sekarang dah tak da kan

K2r~90 berkata...

aq sanggup pakse bapak aq beli tape citer ni kot

e. indah berkata...

jangan jual tau..epik tue ...
; P ...

oranglidi berkata...

smua,
-benda ni dah takda. aku lupa mana hilang. hadui. sayang wo..

sharamli berkata...

patut carik aling. selongkar satu umah

cimöt berkata...

gua nak naek awan terbang!adussss..time kecik2,katun jd ikutan..

vidadarisakura berkata...

sebenarnya dregonbol ada 7 bijik.

si robot comel berkata...

gila cool

beautiful_rose berkata...

wahh...belikan untuk aku weh.

lama dah tak datang menyemak kt sini...

rafiq berkata...

peh bezita...aku tk penah tau pun ade bende ni..haha

ax berkata...

aku ada goku.
tp dulu.