Selasa, 26 Oktober 2010

Paint: Hidup Kena Kental

Maaflah, Lukisan paint lagi. Aku dah macam kebuluran idea untuk menulis. Takpa, kamu teruskan menulis..


Mula mulanya..



Lepas itu..

Selepas itu lagi..



Oh, belum siap..



oK, teruskan..




Ha, lagi..


Akhirnya lah..




-Ya, puas. Aku rasa puas bila melukis guna paint..
-Mouse 12 ringgit ni memang boleh tahan buat perangai..
-Aku tak tahu apa makna bahasa yang aku tulis-tulis tu. Aku tiru macam dalam henset bahagian mesej guna bahasa cina tu.
-Tajuk? Hm, tajuk dia "Hidup Kena Kental"..
-tahniah la Arsenal. 3-0 tu bukan senang.

Banyak lagi lukisan dalam kompiter ni.. tak apa.. release slow and steady. Nanti kang nak buat pameran kat KLCC tak ade idea plok.

34 ulasan:

Mimie.Candy Cane berkata...

perghhh..terer rupanya orang lidi ni lukis...wa baru tau ni..ape pun,header lu ttp buat wa tersenyum sebab wa teringat entry pasal header lu tu..

oranglidi berkata...

mie,
-tk tidur lagi? haha..
-hahaha.. main lukih je.. kalu terer lame doh masuk ujang. haha.
-header tu insyallah akan kekal smpai bila2..

Muhammad Rafiq Hasrudin berkata...

aku terasa bahang asmara bila terpandang lukisan kau yang umpama mimpi dalam mimpi. hatiku bagai luka seribu rindu kerana terpaku.

Frodo Baggins berkata...

xsempat komen ...
gelak gila babi baca komen rafiq

kalau kaler merah lg santexx arr sifu!!

oranglidi berkata...

rofiq,
-bagus2. boleh buat entri guna tajuk lagu2 kapok..gugurnya bunga cinta takdo ka?

frodo,
-haha. jangan cakap je, apdet a frodo baggins nu.
-merah x ngam.

Unknown berkata...

ish.

biar betul paint ni?

asal macam tak boleh nak percaya. tangan lu tak gegar ke?

kurang2 mouse lu ada masalah. tak mungkin2 semua ni boleh jadi.

fadh ^_^ berkata...

apesal hebat sgt????

sharamli berkata...

kental la sangat

si kosong berkata...

oit,ajar aku la....

MOMMY CGG berkata...

ko tendang sape tu beb??

suke lakaran ko

Razman berkata...

celaka. cmne kau buat? aku gne paint, pegang mouse msti ketar. xpnah jd la garis lurus.

Qhamel berkata...

lawa2.. wlaupun mcm bangang. tp aq suke.. chaiyok!

jo berkata...

bila pameran dekat klcc?
cybersecurity malaysia punya tu ke?
aku ada sana beb..

beautiful_rose berkata...

terbaiklah bro!

weh,lukis gambar aku buleh? =p

Fakur berkata...

OL. Seluar & baju tu kalau ada kedut2 lagi orait. Kalau rajin buat shadow sama.Lagi nampak real.

oranglidi berkata...

hazen,
-btul gune paint ni. ala, smua org leh buat.
-cer zoom. konfem nmpak gegar2 dia.

fhad,
-tendangan dia ka?

sharamli,
-aih...

kosong,
-hahahah.. gurau apa.. ko lg pndai kot grafik2.

puan gula2,
-tendang angin. haha. trimas kasus

razman,
-kalu gune line, jadi lurus kot. cis.

myalya,
-hahaha. cm bangang plak. haha

jo,
-aku berkhayal je. mana la layak aku ni.

roseazie,
-er.. ak dah lama x tgk muka ko. x igt le., hehe

fakur,
-tu le.. bab buat line2 ambe kurang le.. nk wat kedut susah. buat shadow cerewet la. prnah try sbnanye..

anis berkata...

knp tajuk dia cm tu ?
maaf , saya buta seni

oranglidi berkata...

anis,
-ntah le. tak tau tajuk ape sesuai. haha

fadh ^_^ berkata...

apelak tendangan die....
lukisan lu ler~
ih3~
wa lukis gune auto cad.
boley lawan?
:D
hahak

Tanpa Nama berkata...

ni baru lu guna paint...
kalau lu guna photoshop
msti boleh punya
buat pameran dkt klcc...

Azie berkata...

aku rindu ko seh. ko da keje sbgai pelukis ke skg ni?

Masy berkata...

pergghhhhh tepukan sambil berdiri atas kerusi

lumut berkata...

pergh mmg hebat..
kau sifu aku kan?

ok tc org lidi...

e. indah berkata...

kagum ...serius aku kagum sepa yng boleh lukis sebegitu dgn teliti lagi ...

¶A.K.I¶ berkata...

gle kacak!!!
dasat2!!

Qiez AR berkata...

gila terer.

nk upah kau lukis gmbaq wa plak pasni. bulih?

Kuwe berkata...

gila babi lah pakai paint. sama lawa nya dengar gambar pemandangan apa entah lu buat hari tu.


gila babi lah.

Mieza vs Rory berkata...

wahhh org kg ku mmg hebat2 termasuk la aku...heehheee

Encik Psychopath berkata...

cantik mouse.

oranglidi berkata...

fhad,
-haha.. auto cad? nak lukis tangent pun ak pening. haha

achmad,
-potoshop boleh lukis ka? haha. x tau plak.

nazirah khamsani,
-hehehe.. rindu plok. keje sbagai penganggur. haaa

masy,
-jaga2 kang trjatuh.

mut,
-hebat takat mana pun, hamba jugak. kan
-tc weh. jgn g jauh2.

eindah,
-tak teliti pun tu. haha.
-tq

aki,
-sape kacak? pelukis ka?
haha

lara,
-lama x dgr cerita!
-er, gmbar awek2 ambe kurang fasih. ahah.

kuwe,
-hahaha. smpai gila itu babi.
-pemandangan bulan sywal itu? haha

miza,
-ambe kampung manir. jauh dari kemamang. haha

psychopath,
-ha. mana tau?

Qiez AR berkata...

maaf la. lu melidi sgt wa kurang nampak bila tak pakai kontek lense. hehe ;)

oranglidi berkata...

lara,
haaha. ye la tu. btw, best blog puisi ekau.

Qiez AR berkata...

pergh, gila la. Org Lidi yg femes ni melawat gobok puisi buruk aku. nak keyaw rasanya. haha

cikpia berkata...

perghhhhh!!!! TERBAEK!!!!