Sabtu, 26 November 2011

Hopeless, Not Sleepless.


Dan janganlah terlalu mengharap yang lebih.


Apa ke taik tajuk tu aku pun taktau. haha.
puah hati karok tarik lagu dipenjara janji. kih3.

16 ulasan:

saya_arief berkata...

aku pun berhenti berharap..
haha..tetibe.

Anisa Hang Tuah berkata...

im too hopelees to hope

Tanpa Nama berkata...

aku dah lama adore kau oii cakapwa. tetibee.

kehkeh. salam maal hijrah!

Farihah Ahmad berkata...

ada satu benda yg aku paling paham. hang pi karok.

Bella Bell berkata...

kesimpulannya jangan berharap pada benda yang tak pasti.. :)

Niza Romli berkata...

usah berhenti berharap...teruskan je. ikut nasib la bangg...hihi

sharamli berkata...

dah tak mengharap dah. he3

oranglidi berkata...

selamat menyambut maal hijrah semua!

arief,
-teringat lagu shiela on 7. haha.

anisa,
-aih. jgn begitu dong.

tanpanama,
-kah3. memang tiba2.
-oh,trimas byk2 singgah.
-salam maal hijrah!

farihah,
-trima kasih kerana memahami isi tersirat. hahahahaha

bella,
-betul2. cuma masalahnya, ada ke benda yang pasti ? heuheu

pn niza,
-ya.. btul2. memang mengikut nasib. folow de flow ja.hehe

sharamli,
-ececehh.

Lea Isnawi berkata...

berhenti berharap
tapi tingkat usaha =)

norfaridahanum berkata...

try dgr siti nurhaliza punya versi berhenti berharap, mmg boleh buat teman tidur.haha.

oranglidi berkata...

lea,
-trima kasih untuk cadangan berkenaan. huhu.

faridahanum,
-yeke? nnti ak cari. hehe. trimas2

k2r evolution berkata...

aq selalu harap ang belanje aq kopi o satu cawan,, tapi harapan tinggal kenangan ler jawabnye...


>http://pernahterfikir.blogspot.com/

oranglidi berkata...

maisarah,
-hahahah. memang harapan la sgt tu

april berkata...

lainkali karok ajak lah sekaki.nak join.hahahah

cimOt berkata...

boleh berharap..tp jgn berharap terlalu tinggi..keciwa..

oranglidi berkata...

april,
-camna nk ajak. awak tu kat indonesia. hehe

cimot,
-ya2..itu benar