LUPE NAK TULIS.. DAH 2 BULAN UMUR BLOG NI.. DAN TADI BARU WA TENGOK BAHAGIAN POLLOWER.. KENAPE 72? ARITU WA BILANG NAK 20 ..
DAN SEBAB UTAMA WA WAT ENTRI NI SEKALIGUS: WA TAK RETI LANGSUNG AUTO POST.. BOLEH KE AUTO POST SEBENARNYE?
cite baru apdet
Allayarham sudirman, penyanyi kegemaran wa.. baru dapat gelaran Dato'.
cite 1are yu seliping ..are yu sliping.. brader jo.. brader jon.....!! enset berbunyi
sape pulak mesej pagi buta ni.. bahasa nak berbunga2.. ayat nak kasi cukup2 1page sms..
wa chek punya chek, tibe2 terpampang nama Iman..
sape lak si iman ni? bile mase wa ade kenalan name iman? nur iman binti azman ke? haha..
yang wa kenal, roslina, cempaka, melati, azura, siti, dan minah senget je.. jarang ade name iman ni..
ehem.. wa cuba balas mesej beliau..
aik..xboleh?..
wa pun ambik keputusan derastik. wa call sekali.. kalau angkat bagusla..
dalam hati wa: si silent reader ke?
#
#
#
#
#
#
cheh.. sekali kuar bunyi pulak..gagal dihubungi.
wa bace smula mesej yang diberi (double chek katakan).. wa baling henset jauh2..mesej iman dari celcom rupanya.
cite 2sedang wa lepak tengok ntv7 (ala.. cite cina pkul 6-7p.m tuh.. best tuh).. tibe2 terdengar bunyi bising atas atap.. dah ade 14 kebocoran.. harap2 takdelah bertambah lagi 3..
bapa wa suh tengok.. sekali hujan ais wo..pertama kali dalam hidup tengok mende ni.. dahtu takkan wa tengok je kan? wa ambik dan telan seketul dua.. macam ais dalam peti..
saiznya sebesar lubang hidung ally iskandar.. ade juge sebesar mata hitam mahmud june..
bapa wa ade snap gambar.. esok luse wa upload lah..
cite 3pendapat wa terhadap bilangan subjek spm.. bagus la tu.. lepas ni tak payah susah2 ambik 32 subjek lagi dah.. wa dulu nak dapat 13 a kemain susah.. sampai lusuh baju dan nametag..
cite 4si dato ir nizar datang parlimen pakai tanda atas kepala.. wa no komen sebenarnya.. tapi kalo wa, wa datang pakai kain pelikat sakti je.. tulis lah 'bubar kerajaan' terus kat bahagian pinggul hingga keparas peha.. kan berbudi bahasa namanya?
cite 5wa sangat gembira dengan sorang pemuda tuh.. ala.. yang cancelkan tuntutan saman 70ribu terhadap bekas tunang die tuh (pasal tunang die cancel nikah saat2 akhir).. bagus..
ayat beliau yang tak boleh blah dan wa respek: bunyi lebih kurang macam ni- ehem.. lain kali saye nak kawen je terus.. tak nak tunang lagi dah.. serik kene tipu macam ni.. serah je la kat Allah..- apa pendapat lu?
cite 6wa nak buat air milo (ya.. wa boikot, tapi parent terbeli.. haha..).. dah siap letak setitik dua milo, wa pun kasi letak guula kasar.. taruk air panas.. kemudian, siap! tapi bile wa minum, rase macam tak sedap..
rupenye wa letak sirap.. ceh..patutlah wa tulis 'setitik dua' tadi.. wa tak buang.. wa campur je milo dalam tu.. rasa entah ape2.. macam nugget goreng pun ade..
cite 7adik wa (darjah 1 tu) balik sekolah.. tibe2 bagitau die dapat nombo satu (midterm).. takkan wa nak nangis pulak..
tapi wa try la tengok selai dua kertas beliau.. English susah nak sampai tahap gaban ninja.. ade ke patut? die suh eja kanggaru dalam inglish? eja nama wa sendiri dalam inglish pon wa sendiri tak reti.. apatah lagi mental budak 7taun..
cheh! sistem pendidikan memakan diri..! (congrat wa ucap kepada beliau.. dahla skolah bandar.. susah tu nak dapat nombo 1! wa dulu jaguh kampung je)
PSSST!!: HA.. SAPE BERANI KOMEN ENTRI 7 DALAM 1 NI? WA YAKIN TAK SAMPAI 20 PUN YANG AKAN TERKOMEN KALI NI... HAAHHAAHAHAHAHAH!!! CIS..