Rabu, 14 Oktober 2009

garuda hilang sayap

Kepala tengah berserabut skarang. Ya, sedih tahap garuda hilang sayap. Lu ingat lu sorang je reti sedih? Nasib baek wa jenis 'Tangisan dalam ketawa'- macam lirik lagu Umpama Mimpi Dalam Mimpi by Damasutra.

Baik lu baca entri ni sambil dengar lagu ni.

Sekuntum Bunga Sakura diGurun Sahara.- by Mega.

Engkaulah sekuntum bunga sakura
Mekarmu di tempat indah dan dingin
Dan aku bagaikan padang pasir di Gurun Sahara
Oh.. panas dan kering
Tiada apa nak ku bangga

Kau pastikan layu disampingku
Oh Sakura

Pulanglah sayang
Ke tempat asalmu
Di sini kuragukan
Kejelitaanmu kan jadi debu

Jangan kau sandarkan cinta padaku
Oh Sakura

Jangan kau fikirkan
Kerana cinta
Gurun Sahara
Akan menjadi hutan rimba

Pulanglah sahaja
Wahai gadisku
Oh... Sakura



ok? chow. wa ada ujian ni. laen2 lagu dalam playlist skarang ialah Salam sejahtera, setuhan kecundang (ekamatra), tragedi oktober (wings), Di dalam Sepi itu (Sudirman) Sekuntum bunga sakura di gurun sahara (mega), Umpama mimpi dalam mimpi (damasutra), sejati (wings), dan lain lain yang x dapat dinyatakan.. haha.

Sape x paham sila check lirik2 lagu tu. haha. hashhuum!

dah2, ujung minggu ni bawak diri ke singapore.

44 ulasan:

cik naJwaa berkata...

gudluck exam! :P
wahh. pergi spore, bawak la ole2 :))

cik naJwaa berkata...

1st!.. haha

CikYana(",) berkata...

gudluck exam

wish u all de besh

:)

wah syoknye pegi s'pore

beli ole2 tuk cikYana ye :P

en_me berkata...

garuda? hmmm, sensitip tu bro.. nanti ada orang indon kata 'garuda' tu lagu dorang punyerr.. ekeke

farah berkata...

good luck bro!

best jugak layan lagu lama nie.

:D

♥ayudeadwish♥ berkata...

jawab ujian tu bebetol..walaupon otak ko ngah period sekarah nih jgn la wat bukan2 k..t nak g singapore tu tolong la culik aku bawak bersama kesana... hahahaaa~~

clawaniey berkata...

gudlax encik lidi.moge baik2 saje!

sambar kn sorg mamat s'pore yg kaye lg begye tuk aku.aku tgh kopak thp dewa ni..

Anis berkata...

pehal lagu ni cm lagu jiwang wawa oii..

exam wat lek lok weh ..

p singapore ?
bercuti lah d malaysia .
hahaa

ruffey berkata...

sedih, tapi "tangisan dalam ketawa"?
kalau org dah post pasal dia sedih kat blog, tu maksud dia sgt sedih la tu, berharap dia dpt kongsi kesedihan dia dgn org yg peduli, cam aku slalu buat. hehe.

gile ah playlist engko, aku tak pernah dgr lagu2 tuh sumua, kecuali tragedi okt, yg mn kawan aku slalu melalak ala anuar zain kalu nyanyi lagu tu kat karaoke.

lagu Sekuntum Bunga tu menggambarkan perasaan ko skrg ke?

sI tEDI berkata...

aduhai.. mood jiwang.. aku mood tunggang langganG!!

aku kirim singa sekor orait?

.rafiq. berkata...

wa tau lu tengah gado ngan awek lu. sabar2. wa pun penah rase cam lu. lu kena banyak minum nescape.

Jard The Great berkata...

erk..kenapa ko sedey wahai org lidi yg tak mcm lidi tu??? masalah hati jugak ke?

hehehe.... gud luck exam...

{lumut} berkata...

layan gak lu jiwang...
budget je ganaz,,tp takat leleh gak lu.
nak ikut g singapore.
plh kurg pon nasi goreng singapore 1!

+ cik pinky boomboom + berkata...

sentosa island??

~0~ berkata...

trun kota singa bro...bagus2 kem salam kat singa ye...

arnamee berkata...

salam.

jiwang ganas neh.
pepun hati-hati selalu.

DaliaLiyana berkata...

salam
gudluk exam
adooii...jiwang tul ek...?
apsal ni??
jd mamat bunga la ...hehhee...

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

grr. no jiwang3. sekali sekala dgr boley laaar~


xseswai oke lu jadik mamat bunga.keh3

cottoncandy berkata...

jgn cday2~
pasti ada hikmah yg tersembunyi...

tah2 sembunyi kt spore kot...
klo jpe gtw ek!
hehe

meor saiful rizal berkata...

tragedi Oktober yer bro..

sbb lu tak puase 6 niehh

btol tak?kan..kan!

hahahhaha!

BuLaN iTu aKu berkata...

lagu yang meruntun jiwa

syed mohamed bin syed hassan (jen) berkata...

weh!!gudluck..hoho

pegi sngapore tu jgn lupe bawak awek comey2 tik gua..wa tggu

imHepPie berkata...

wuhuuu..apsal dah ko jiwang2 sdeh nih..adess kalo ko sedey aku lgila sedey..ala sapa nk ilangkan sedey aku neh lalala~~

miss jane berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
cookie devine berkata...

kamoo feeling lebih nih.

sharamli berkata...

nk g singap0re?
singgah utm bleh?
ha3

zzarina_hasim berkata...

ad0ii..feeling2 la plak mmt ni ini hari..hehe..pehal?
btw.,gud luck test t yer..

FdausAmad berkata...

Gua dgr DC++ dah kena ban..hapacrita nih,
budak budak hackers semua pegi mana?, tido?
lawan la balik...

ruffey berkata...

oranglidi tak larat nak balas komen2 org dah. hehe

Masy berkata...

rock jiwang plakssssss... apepon, jgn lupe pape subinier utk aku dr spore :p

Ftyyhahh berkata...

wah jiwangggss, gud luck eaaa :D

miss jane berkata...

gdluck lidi...

org lidi???

azzaliena suziantie berkata...

wehh gud luckkk
btw ole2 ak jgn lupe..wakakaka...

The Hobbit Frodo berkata...

lidi ~ patahnya sayap malam ke? muhahahaha adakah seperti jen yg sentiasa kepatahan sayap & sentuahan pasti kecundang? kahkahkah.


BAIKLAH ~ selamat berjuang di medan perang. G sengapore ... wa ada port baixx punya. nak tau lebey lanjott email wa. muhahahha


Saya mohon mencadang
Cadangan ditutup

terima kasott dan harap mak long!


ataupun ~~~


harap mak nyah!!! ((bak kata jenjinjon))



>>_______<<

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP berkata...

ape kes ni bro..???

Sharif John berkata...

Waa.... hati tisu gak lu bro... hahaha... lu bawak diri ke Singapore? terbaik la bro

SCHAKEYRA berkata...

lagu jiwang memang best layan bila serabut plus patah hati huhuhu!!

pisey itu aku berkata...

hoh.
asal ni jiwang2 ni?
haha.


weh.
nak ole2!!

Kuda Kertas berkata...

haih..x blk2 lg ke dr buat aji kt s'pore ni??

mntk kirim air newater weh..nk buat siram pkok balak..

selipar besi berkata...

wa usha lu org lidi!!
lu suke tak??
jage diri.jgn nakal2.

roshaizul berkata...

boleh tahan jugak kau punya jiwang

faiq berkata...

lagu exist alasanmu lgi best la

selipar besi berkata...

wa hargai huluran sahabat2 wa beb..
wa pon ada hati dan perasaan..

Razman berkata...

karok jom!!