Rabu, 24 Oktober 2012

Special: Konvokesyen.

Ketawa, riang, sedih, gembira, terharu, lega. Campur adok perasaan. Terimakasih pada Tuhan, bapa, arwah mak, mak, adek beradik, keluarga, guru, lecturer, sponserer, rakan taulan dan semua yang langsung atau tak dalam  mendoakan kejayaan ini.



Ahad lepas tarikh bermakna dalam hidup. Konvokesyen univesiti. Bila naik pentas terima skrol tu entah rasa blur yang amat. Terpaku. Penat, susah, jerih, pening, geram dalam menghabiskan pengajian ini hilang begitu saja. Tak terungkap.

Sebelum ni ramai kawan-kawan duk pos gamba dah konvo apa semua. Kali ni bila sendiri dapat tu memang hao liao la.


Buat Jan 07,Geng cve dan P'rocksifar khususnya, anda memang awesome. Terkejut tengok 2-3 hari ni masuk surat kabar la, Buletin Utama la pasal tempat belajar ni.

skrol kecik sapa tah tu.








selamat tinggal dan tima kasih

pakai selipar pun boleh. hahaha

Mood konvo masih terngiang ngiang.
Slamat hari raya Haji n Korban.

PS: Gambo rembat dari fesbuk.

16 ulasan:

dania berkata...

tahniah!!! (^_^)

mendatak hijau berkata...

hebakkkk

Anisa Hang Tuah berkata...

UTP

universiti impian aku dr sekolah menengah

Congratulations weyh!

Wisuda yang indah

✿ YaYa ✿ berkata...

tahniah sbb convo dah.. jgn lupa blanjo makang kfc.. :p

Mieza vs Rory berkata...

congrat owg lidi..cantik ah university mu...nnti dh keje dpt first gaji jgn lupe bg mak pastu blnje kwn2..hehee

kasutburok berkata...

tahniahhhh!

ak still regret sbb tak pakai kemeja n tie waktu shooting.gmba tak brape smart.haha

oranglidi berkata...

dania,
-trimakasiiih byk222

mentadak,
-biasa2 jaa.

anisa,
-impian aku gak. mujur termakbul.
-trima kaseh yee
-wisuda. aku baru tau maksud dia. hehe.

yaya,
-timo kaseehhh. kalu demo masuk dlu buleh suh demo amik gamba kawe. haha. buleh2. nanti claim laa.hahhaha

mijahh,
-congrat gk kat mung mijah. aku sent mesej tahniah masa mung nikah aritu x delivered pung. pelik nggoh.
-insyallahhhh. hehe

kasutyid,
-tahniah gak hahaha
-tu a fasal. tapi panas gile wo nak pakai kmeja. berpeluh jeruk.

feyza berkata...

congratss.!

Crazee Lazzy berkata...

untungla da konvo... abg enginerrrrrr

cimöt berkata...

dulu penah laa nak sgt msuk utp..
tp rezeki gua kt uni laen..

btw, congratz!!

n keja leklok..

Anis Mohd berkata...

congratsss...

Wanie-san berkata...

congrats org lidi!
xsabar plak ak nak convo!!

oranglidi berkata...

feyza,
-timakasihhhhhhhhhhh bhyk222

crazee lazzy,
-engineer mende. engine ade la. haha

cimot,
-rezki ada di mane2 kan. dapat kat laen pun ok.
-tq2. n ko pn gudlak ye.

anis,
-trime kasehhhh byk22. ape cite skang? msti da keje kan

wanie san,
-ehehe. tima kasih.
-bila konvo tu? gudlak yee

Qiez Medusa AR berkata...

dah terlambat rasanya tapi nak ucap tahniah jugak.

tahniah! :)


p/s: rasa macam patplohnam tahun dah kita tak "berjumpa" kan?

oranglidi berkata...

lara,
-trimas22.
-btol tu.. dah dekat 47 taun pun ade. hahaa. mane la ekau poie menghilang ye?? hehe

Farihah Ahmad berkata...

TAHNIAH

gigih aku google utk cari blog yg hilang ni. sila hargai. eh