Isnin, 6 September 2010

POSKAD RAYA: Ingatan Tulus Ikhlas daripada Wong Ah Ian, Fhad, Jenjinjon, Jalak Lenteng, Beskot, Si Kosong dan Muhammad Razman

Saya dan blogger berikut ingin mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf batin zahir kepada anda, anda dan anda semua andainya ada berlaku kekhilafan samada sengaja atau tak sengaja. Halalkan makan minum kami.

[Kepada blogger yang tiada dalam gambar, maap la, tak sempat lukih semua. hehe
]



sekali lagi gune paint..



Dari kiri:

Muhammad Razman- Graduan perakaunan dari UiTM Shah Alam yang sentiasa mendapat sokongan padu daripada folower blog Kain Buruk nya. Berpakaian kemeja belang-belang selaku seorang professional. Maap lah Man, aku lukis kasut engkau saiz besar. Semoga cepat kahwin.

Si Kosong- Sampai sekarang aku belum ingat nama sebenar beliau. Kamera yang sudah tentu asyik tergantung dileher kadang-kadang dilihat sudah sebati dengan beliau. Seorang yang mudah berkawan dan peminat seni sejati. Semoga cepat kahwin. Hidup Wira Tunggal Legacy!

Beskot aka Zulkifli Mohamad Jais- Pemuda misteri yang bekerja sebagai jurutera di kompeni minyak dan gas. Seorang yang berjiwa seni dan subjektif. Aktif dalam kegiatan persukanan dan yang penting beliau masih single! hehehe. (sori kalau lukisan macam tak jadi. haha)

Jalak Lenteng aka Emir Faiz- Kawan baik kepada Beskot dan juga seorang yang berfikiran jauh. Kalau aku dan Jalak bersembang, mesti kisah-kisah rocker kapak akan terkeluar. Jejaka bermata redup ini mempunyai suara ala-ala Jamal Abdillah dan berwajah Nasir Bilal Khan, engkau pasti terpaut pada identitinya yang lawak dan ramah. Sori, sudah ada bunga dihati.

Jen- Pernah menjadi blogger meletup pada suatu ketika kerana ayat-ayat cinta dan ubat guna-guna [taik idung]. Kini beliau jarang apdet atas alasan yang kurang munasabah. Tengoklah lukisan tu, tangan masih dalam hidung.

Fhad Mantera Melayu- Menyimpan cita-cita untuk memiliki sebuah motor scrambler suatu hari nanti. Pro-skater yang selalu berpenampilan hip-hop ini mempunyai pengaruh yang kuat dalam kerajaan. Dipercayai berjumpa jodoh setelah menghadiri satu majlis perkahwinan di Lembah Pantai. Tengok la kat t-shirt pun ada lambang love. cihh.
[Jeliran lidah itu satu trademark beliau.]

Wong Ah Ian
- Yang ni pun aku tak tahu nama asalnya. Aku hairan kerana beliau sudah tidak seperti dulu. Tak tau lah kalau aku seorang saja yang rasa macam ni. Member sehidup semati dengan Fhad sedari kecil. Aku lukis dia lompat sebab header blog beliau. Yang pasti beliau selalu hadir dengan bermacam idea bernas. Suka makan nasi putih dan lauk daging blackpeper.



selamat hari raya, ada kesempatan jumpa lagi!!
Nok balik ganung pulok selasa ningg. hahaa..


[ini adalah autopost, jadi ia akan naik banyak kali. hahaa]

27 ulasan:

Unknown berkata...

peh.

lu memang sayang kawan.

MOFASAD berkata...

gua takde?

Mohd Hazri berkata...

awat gambaq aku takdak? meh singgah blog. ada kad raya untuk ang. ang ang ang... doraemon

GRuNGe berkata...

Nanti lukis gambar aku weis.

inDah iNdrIana berkata...

bt la utk semua folower kamu.. btw slmt hari raya

Mieza vs Rory berkata...

smart giler ko lukis gmba beskot...hehee

tangan berkata...

wah~
hemsem la abang2 ney.e~

Farihah Ahmad berkata...

ya aku xda. so hang kena bagi aku duet raya sbg ganti.

Jalaks berkata...

kalu ade 7 bintang..aku kasi 8 ntuk ko..tangan ko tak vibrate laaa...salam aidilfitri..aku mmg ramah..wakaka

Aleen Aiden berkata...

ahah!yg bab single 2 aku sker dengar 2.hak2 ;P

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

huhu.... akma skakat leh lukis dlm kertas aje...tpi kamu sangat teror lukis kat paint...

LUMUT berkata...

aku mane????????????????????=(

WONG AH IAN: Aku hairan kerana beliau sudah tidak seperti dulu.

aku pon rasa begitu....yes kite leh geng brader.

azzaliena suziantie berkata...

selamat hari raya ;)

Linglung berkata...

lukis la gambar baru, naik satu entri lagi..selit gua lukis muka kecik2 pun xpe..keh keh keh

5069 berkata...

ape jadah deskripsi kau pasal aku tu?..aku masih macam dulu dan selamanya..blues untuk aku..lumut pon same?..ces!

si kosong berkata...

lambat lagi kawen weh..tp ko doakan bagus la..hahaha

Razman berkata...

dalam byk2 fhad plg sebijik macam snap gne camera. tak lalat jelas. gudjob. haha

selamat hari raya.

K2r~90 berkata...

utuk aq x ade kew???

nasik berkata...

kenapa kau rasa lukisan kau lagi hensem..??

ahaha...

nasikputeh berkata...

duh..

kenape AKU rasa lukisan kau lagi hensem..??

*typing error. bukti aku posa. boleh?*


haha.

Crazee Lazzy berkata...

kimak nye razman.. aku rase gambar ko lagi real.. dr jauh tgk idung je da kenal tu razman.. hahaha

Anis Mohd berkata...

selamat hari raya gak

pisau belati berkata...

seronok hidup berkawan.
banyak idea boleh di kongsi bersama.

selamat hari raya juga...

salam menjengah sebentar.

vidadarisakura berkata...

selamat hari raya..

Muhammad Rafiq Hasrudin berkata...

pndainya lu lukis. lu mesti pakai ilmu lukisan halus.

oranglidi berkata...

hazen,
-smua orang sayang member, x gitu?

mofasad,
-bkn xda. ada. di hati.

hazri,
-wohooo.. dah lama x jumpe ang. x ingt muke.. bila mau ketemu laie?

grunge,
-haha.. lukih muka kurt koben ke muka hang?

indah eva,
-ramai sgt smua.. ada yg x tau muka camna..
-slamat hari raya juge!

miza,
-haha.. dia yg asal lagi semat lemat.

tangan,
-lama x dgr brita
-hehe.

cengkih,
-owoohhh.. duit kopai laaa..

jalak,
-ko tinguk btul2.. banyak vibret lohh..
-salam aidulfitri

aleen,
-hang ni. haha

akma bukan terroris,
-hahaha. kire pandai lukih gune tgn la ni kan?

lumutt,
-sumpah ak x reti lukih wanita gune paint. nanti jadi momok kanggg..
-ya, kite geng!

azza,
-slamat2!

linlung,
-er.. ko ambik muke jenjinjon la. lbih kurang la tu

wong,
-deskripsi tu mende?
-ceh. lumut pun stuju dgn ak.

kosong,
-hoho. insyallah sntiasa didoakan!

razman,
-hahaha.. die suka pose macam tu.
-slamat2..

maisarah,
-xpenah tinguk muka, x tau muka camna

nasikputih,
-hahaha. lagi hemsem ya? sapa? wong ian?
-typo pun kira bukti posa? cis.

fhad,
-hahahahah. cm gampit.

anis,
-salamat hari raya!!!

pisau belati,
-btul2. seronok nikmat berkawan. masalah pun bisa dikongsi sesama.
-trimas sudi singgah

bidadari,
-slamat hari raya!

rafiq anak jati bentong,
-haha. pakai ilmu hitam la.

cimöt berkata...

tngan aq da lme terketaq kalo lukih gne paint..hahah..lukih smiley reti la..hahaha..anda terhebat..