Sabtu, 20 Ogos 2011

Fukkenlol dot blogspot

Kalu ada masa lapang, aku suke bace komik2 lawak macam gampang di blog Fuubook. Untuk yang belum tau tu, fuubook ni macam blog@web yang berkongsi komik2 dari pelbagai bloger dan pelukis. Pengasas dia Ayeem Ayam. Semua kenal rasanya.

Tadi aku selak-selak blog FUUUBOOK, aku baca latest komik dia. Seraya aku berkata 'demn, lawak syial'..

pelukis dia: QIRAF memang aku salut la hasil kerja 'Fukken Comix' dia. hahaa. Idea memang bernas. Layout blog dia mengingatkan aku kepada Blogserius.

Ni antara karya2 beliau.



***********************************************************************************




Hahaha.. so apa tunggu lagi, gi le singgah blog dia.

17 ulasan:

Qiraf berkata...

hahaha..thanx sbb promote blog aku?
adeh? Layout blog aku mcm blogserius? hahaha...mampus aku kene cop peniru..=P

Encik Psychopath berkata...

Haha. Boleh la buat geli perut.

Khuzrin Kamarudin berkata...

Berader Qiraf ni stail dowh.. hahhaa...

Lea Isnawi berkata...

hahahah
lawak3
nak g terjah la

sharamli berkata...

b0leh tahan lawak jugak

Farihah Ahmad berkata...

ngohohooo kelakar!!


weh, ko minat 24:7 senanya kan???!!!!

Unknown berkata...

HAHAHA gelak guling2

Tanpa Nama berkata...

cara cara. *angguk kepala laju2.

nabila husna berkata...

aku baca time boring terus berubah mood jadi bahagia ! haha

@amabanzai berkata...

LOL. baru tahu pasal fuubook ni

fz berkata...

haha..lawak,boleh layan sementara tunggu buka puasa

lady-D berkata...

serius lawak..aku hmpir lupe dh fuuubook ni sbnrnya..comix kisah lama tu mmg lawak gila..haha..mmg style

Yuki Yusuf berkata...

muhahahahaha...tip top la..salute!

oranglidi berkata...

layaannnn~~~~~~~~~~~

Ibu Ammar berkata...

fukkenLOL, not bad. not bad!.. this is best bro!

Fatimah Ali berkata...

hahaha. serius kelakar.

misz aisya berkata...

pagi2 dah buat aku sengih sorang2. serious kreatif!! :)