Sabtu, 7 November 2009

Tiga wanita berkongsi satu nama.

Ya, wa kenal tiga orang ni dalam masa 3-4 hari.. Semua berkongsi satu nama. AIN. hehe..
Wa tak tahu apa signifikan nya pertemuan dengan 3 orang ni sampai hari ni. hehe. Jangan tersalah sangka pulak woi. Wa kenal melalui medium maya. Jumpa memang x pernah. Apatah lagi makan nasik sama-sama.. Eh, maya tu maksudnya Frenster dan Yahuuuudi Mesenger. Bukannya Maya Karim.

Ain pertama:
Cik Ain ni ada nama benda ntah depan nya. dah lupa. Beliau ni tiba-tiba dipercayai meng'add' YM wa disebabkan kucar kacir yang pernah wa lakukan dalam Frenster dulu. Skarang kucar kacir dalam blog tak ape. hehe.
Menatang frenster ni dah lame pulak x bukak. Pekabo frenster?

Kalau dia menge'YM', mesti dia nak cerita pasal hidup dia lah, kisah cintan dia lah, pasal famili lah.. Lu ingat wa ni juru motivasi ke? hahahaha. Yang menjadi ingatan mendalam pasal Ain yang ni adalah sebab dia ni pernah nak bunuh diri sebab masalah famili + cintun. Ceh.. Nasib baek wa sempat terajang sedas..

Ain kedua:
Yang ni tiba2 sokong wa dalam discussion Frenster pasal menda ntah. Last2, beliau add 'YM' wa. Jarak 2 hari saja wa kenal dia ni dengan Ain pertama.

Yang cilakak nya, si Ain pertama dan Kedua ni sekampus dgn wa. Chet, x berkembang langsung.. Yang ni perangai ntah lah, xreti nak cakap. Bila wa tegur pasal gmbar gedik dalam Frenster, terus didelete.. hahaha. padahal wa maen2 je. Siap berterimakasih macam2 la.

Yang sakit hatinya, budak dua orang ni kalau trserempak dengan wa, bukan nak tegur hai-hai ke, belanja roti kebab ke..Ni, bila dah depan leptop baru nak tiba-tiba 'buzz' YM cakap 'eh, tadi kita jumpa awak kat bla bla bla..'. Ceh.

Ain ke3:
Cik ain ke3 ni wa serempak dalam perbincangan ym dengan ex-skulmet. Jarak masa 2 hari lepas add Ain pertama.. Budak Pusat assasi UM kalau x silap. Dulu maahad menda ntah.. Yang ni memang 'gelenya' walaupun pernah ber'maahad'. Hehehe.. Wa x ingat sejauh mana kegelanyalan beliau.

Kesimpulannya, kesemuanya telah wa delete friend dalam YM. hahaha.. nak tidur pun susah.
Rase nak menyanyi lagu Ukays Disana Menanti Disini Menunggu plak. haha.
azza, letak la lu punya nombor ym, nanti wa add. Wa add kalu lu nak belanja ikan pari bakar je.. haha.

minggu perang dah mula. slamat tinggal semua!

47 ulasan:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

Pergh~
add YM gua plak la~
hahaha~
gua takde bunuh2 diri bagai~
hahahaha~


Good luck untuk perang~
Nak senjata apa?
Gua kirimkan DOA saja, Doa bukan DoTa~
=p

putera aftus berkata...

cis kalo aku first, aku pg makan skrg..

aku ingt 3H dak klas kte oi.. haha

putera aftus berkata...

cis xfirst... xpe aku pg mkn jugak..

Tanpa Nama berkata...

cehh..
nak ikan pari jeh...
wa belanje lu bayar okay bro..
hahaha..
add tau..
lu x add
wa majok..
hahaha..

azza_faizal
add copat !!
hahaha

btw an
banyak gile ain lu kenal..
ceh..
org hot di utp sehh

azzaliena suziantie berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Cik Cookie berkata...

kamu xnak add Cik Cookie?
ngehngehngeh...

sayu=pilu berkata...

ahahah mung ning memang sengang lah...heheh

weh tq lah tlg doa kan aku...

Tanpa Nama berkata...

haha..adreess aku hari tu ko buang dah ke??
aku dah jwb soklan ko kat komen..huhu

Mimie.Candy Cane berkata...

hahaha..lu terajang sedas? tu mmg part paling best...

ain yang glenya tu comel dok?

selamat berperang dude!

lumut berkata...

so lu budget lu howt lah??
xpe..wa izinkan lu main kayu 3..
tpi itu kalau lu single ok.
sekian.

anN berkata...

ain cni tak terlbat..

Farihah Ahmad berkata...

pesal nk tido pn susah bro?

:: Bu Boyz :: berkata...

Petanda tuh... petanda petanda... cis

anis berkata...

sebab tak paham perkataan gele ,
terpaksa anis bukak n3 lama ko.
heh

ain oh ain ..

Tanpa Nama berkata...

nasib baik nama aku ayu...
hahahaa~
t sesenang YM aku gak k

oranglidi berkata...

kelantan kalah kan? ceh.

Dari Gombak Ke Padang Merbok berkata...

Ada lagi satu Ain yang ala gediks santai. Ain Ikin, wakakaka!

Razman berkata...

ain bukan nama sebenar ke?

[z@ck] berkata...

bila lu nak jmpa gua plak??

Awkward April berkata...

ko tau x maya karim tu ade dak dlm kos kite.. haha..

Tanpa Nama berkata...

mcm2 pun semua tu sekampung ko gak
wakaaka

Razman berkata...

cibai ek lu...taw la lu ske YM, xyah r nk promote kat aku n lumut..cis

DilOt berkata...

ym aku cume membe2 yg aku kenal je..blogger ade gak..

sbb pernah terkena dulu...dah malas aku nak layan...

Zulhasri berkata...

serius tgk tajuk ku igt 3'H' tu..hak2...weh..kesian ain2 sekelian..xleh berym ngan ko dh..perkenalan yg sementara cuma...hak2

Tanpa Nama berkata...

Kah 800X...

Apa ke pasal Ain ni smua boleh bekonan ngan ko...?

Mesti ko shy2 cat nk gtau..

mukasurat17 berkata...

haha

best fren aku pon name ain. nak kenal?
rupe dia cam aishwarya rai versi kurus tiup angin...

Bulan Dilangit Osaka Biru berkata...

yelaa..
orang ensemm memang la ramai peminat

Unknown berkata...

hahaha,,ain2 ko ni sua gedik r,,hahaha

Alicia berkata...

Thanks for visiting my blog. May God bless you!!

Faizul berkata...

tiga wanita berkongsi satu lelaki..

muakaka

azzaliena suziantie berkata...

kenal wa xx?????hahaha..kalo pandai...wakakka

Murni Alfathunnisa berkata...

mmg suke benor ngan nama AIN eh..smp 3versi skali harung...hehe

Jard The Great berkata...

namaku takde ain.. ehehe

fadh ^_^ berkata...

slamat berperang!!!
jgn lupe bwk sweater...
mati beku nnti...
huhu~
eit... ade ke owg minom kopi ngan eskem???

kakimaukah berkata...

tak senonoh je sampai 3 ain..

EN.ROBOT berkata...

lu terajang die bro...?
ganah nak mapuh nate nih,.,.haha~!

Misshy Innz berkata...

ko dikenali la en kat utp tuh
haha !
bgs2 :)

org segan nk tego sbb takut slh org ;p

Yuki Yusuf berkata...

gua takde nak delete awek2 dlm ym

gua uninstall ym terus

cik CumeY berkata...

motif citer adalah sebab dah delete????

hahaha.. aper itu ym? x pandai lah..muahahhaha...

naper ko sombong tak link aku lagik..cesss<-- balik ngan keciwa..hahahha

beskot berkata...

ceh oranglidi..
jeles lak wa ngan lu ni ha..
3 org name ain trus..
gle kentang putar btol..
papepon..
gut lux final exam..
pesal final lu lmbt??

chokio_nia berkata...

eh2..kalo delete bukan ke dorg leh kaco ko agi??ne mesti ko mark dorg as spam kan??haha..

jap2..notifnye ne, ko nak ckp org name ain gedik ah??hahaha

name aku ain gak weh..

Unknown berkata...

lu xnak add wa ke??wa pun nak lu blanja wa ikan pari...

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP berkata...

woi woi..nama gua ain gak la beb.!! cisdel tambah ciskek lu..!! tp gua tade versi kegedikan oke..ahahaahahaha...adoyaii..nama ain dah jadi isu..tapi wa suke nama ain..! heheheh..

Wanie-san berkata...

nak bagitau mu bajet hot ke guane ni??
ke mu nak kabo mu pames di mata wanita b'nama ain???=p

sharamli berkata...

nak id ym..nak..nak..

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

sebbaik wa tamaen YM.

kalau tak. wa add lu gak~

~hAti bErgEL0jaK!~ berkata...

haha...
ain3 tidak bersalah pun...
naseb name aku bukan ain...
jadi cam badi lak karang...
haha