Selasa, 25 Januari 2011

Artikel BiBPOP: Ni yang dikatakan budak legend!





Lakonan mereka memang digilai peminat filem aksi humor. Sik Siu Lung dengan kehebatan kungfu walaupun badan kecik (muka macam budak budak tahfiz pun ada. haha.), dan Kok Siu Man memegang watak budak yang berlagak tahu kungfu.

Sumpah, lawak yang badan gempal tu setaraf dengan Stephen Chow. Lawak gila dia ni. Masuk Raja Lawak pun boleh menang. Kalau nak tahu pasal die, carila dalam internet. Orang kate die skang jual aiskrim nak tanggung pengajian.

Bile lagi penerbit malaysia nak kluar filem lakonan kanak kanak ni? Asyik cerite hantu je. Last skali aku tengok brainscan topi ajaib tu je. Takkan nak tunggu anak Zizan, Nabil raja lawak? Dah lah, aku nak sambung gelak tengok cite Shaolin Popey ni. wahahahahah..

o.l: gelak penawar sakit

7 ulasan:

anis berkata...

hahaa
yg krs tu mst siyes je memanjang .
yg gemuk tu jgak yg comey nya .

anak zizan ?
cam lama je kena tunggu tu .

Frodo berkata...

cisss, tunggu anak zizan mende? tunggu anak lu lagik BESAR pahalanya. bak kata pepatah ... segeralah menikah!!!

lea berkata...

suka tgk budak cina kepala botak ni berkungfu..lawak2

sharamli berkata...

senyum p0n jadik penawar sakit jugak.
kadang-kadang la !

beautiful_rose berkata...

huhuhu aku suka tgk budak nieh dulu.mmg lawak habislah.nak pulak budak y konon belagak pandai kungfu tu.hampeh betul...




lama dah citer nieh...
bdk2 tu pon dah besar.last aku tgk budak sorg tuh berlakon citer pe tah mybe dah skola menengah kot masa tuh.tapi sudah berambut la tak botak lagi...dorg dah tak nak berlakon ke eh?

oranglidi berkata...

anis,
ahahaha. tu la fasal. yg kuruh tu control sket.

frodo,
siapa makan cili dia rasa pedasnya, hahahahaha

lea,
hahaha. apa lagi, bljar kungfu le jugok.

sharamli,
heheehe.. senyum sorang2 kang org kate gile.

azie rose,
ak baca2 dlm tenet ada ura2 kata diorg nk brlakon satu filem nnti. xtau la..

Diari 929 berkata...

Jual askrem untuk pengajian? terbaek!