Jumaat, 20 Mei 2011

Tiga butir Ayam

~Selamat Hari Jumaat~

Budak: lukeh la

Aku: lukeh apa?

Budak: lukeh ayam

Aku: ayam kecik ke besar?

Budak: ayam kecik.

Aku: Okeh.

20 minit kemudian...

ayamarah

Budak: yeay.

Aku: Orait. nama dia (sambil tunjuk dari kiri) Uteh, Uning dan.. emm.. U.. Umeroh.

Budak: Takmau2. Nak Syasya, Daniel dan Mila.

Aku: Apa apa ja lah labu.

ms paint
touchpad (mouse tertinggal)

34 ulasan:

april berkata...

haha..umeroh...
hahaha..
dah macam nama humairah..

:D :D

pensukebulan berkata...

otometik tepikir wonderpet haha

oranglidi berkata...

ni ape hal tak tido smua?

april,
-hahhaa. sebab kaler dia merah bagi la u-meroh.

pensukabulan,
-ahaha. tak sama le. kantoi a layan wondepet.

Farihah Ahmad berkata...

budak tu dasar jambu hahahh!!!


ko jmbu x???

pensukebulan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
pensukebulan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
pensukebulan berkata...

mwahahah comel tokleh blah tak sampai hati tak tengok 3 ekor tu

oranglidi berkata...

farihah,
-sampai ati ko kate adek pmpuan aku jambu. cis.

ulasan telah dipadam,
-woi.

pensukabulan,
-wonderpet? hehehe.

zonaku berkata...

pesal sampai 3??? dah la nama comel jer....

beautiful_rose berkata...

wahhh............comel!

mamai berkata...

lukis wa boleh tak

aque berkata...

somel... mintak seko.. :)

Mutiara Bernilai berkata...

oh.

tengah cuti skang kan?

dok tekun melayan adik2 eh..

bagus2!

u-meroh~ ahah,chumel!

Faraheen Hazirah berkata...

comel2!

mislovaholic berkata...

hahaha. nama nak glemer!

comel weh.

Misshy Innz berkata...

budak uh mesti adik ko en ?
kemain nak name glamer .

Republic Aku berkata...

sempoi...hehe

nada hanis berkata...

lukeh? macam besa denaq. hehe

rafiq berkata...

rajin layan adik2 ya..

Aimi dan Pakcik Hashim berkata...

kepala umeroh yg hitam2 tu mcm bentuk taik

haha

Anis Mohd berkata...

tak pepasal lak umeroh .

bdk tu nak nama up je . hahaa

e. indah berkata...

mila lah paling sexy .... ; p ...tp dnial juga yg kuning kekkkee

oranglidi berkata...

zonaku,
-haha.. saje wat banyak2. nanti kalu ayam tu da besar, buleh makan. hahaha

beautifulros,
-lama x dgr cite. cecite2. hahaha

mamai,
-insyallaaahhhh

aque,
-somel? hahaha. somel2.
-sila ambik. semelih pun xpa.

mutiara,
-ohh. cuti baru sahaja berlalu.skang bizi kmbli.
-trimas2..

paen,
-hahaha. ko kna bela seko.

mislovaholic,
-haha. nama orang moden katakann.

innz,
-wuhuu.. betui2.
-bdak2 skang banyak sangat tngok tv.

republic aku,
-peh. muka lu macam vokalis jinbara

nadahanis,
-denaq tu menda? hahaha.

rafiq,
-o. misti.

rozami,
-keh2. betui2. saja aku wat camgitu.

anis,
-umeroh pun maksud kemerah-merahan apa. hehe.
-nama moden . haha.

eindah,
-mila seksi? auuuw. hahaha. bek karmilla. takpun kamelia. bes sket

vidadarisakura berkata...

wandepet!wandepet!hee

vidadarisakura berkata...

wandepet!wandepet!hee

oranglidi berkata...

vv,
-mana blog ko?????????????????????????????????????????????

Fakur berkata...

tahun lepas saya pi uitm hantar anak interbiu kursus senibina. ada ujian melukeh. so diletaklah beberapa objek berbagai bentuk & saiz utk dilukeh oleh calon2.

lepas habis ujian tu, ada pulak ujian lisan. sementara tunggu dia punya turn, anak saya pun tunjuklah hasil lukisan dia tu.

saya tanya kat dia : yg bulat ni apa? dia jawab : bola.

mpergh... dengan skil dan pengalaman yg tak seberapa ni saya rasa mcm nak tacap drawing tu kasi cantik2 kat situ jugak. tapi tak baik menipu.

dipendekkan cerita, anak saya diistiharkan gagal dalam interbiu tu. so tak dapatlah dia jadi akitek psl lukeh bola besar guli...

::cdot the dot:: berkata...

muka ayam gebu2 mcm ko!!

aleen aiden berkata...

lukeh la gajah.pelisssss... hak2

oranglidi berkata...

en fakur,
-uih.. sudah besar rupa2 anaknya.
-huhu... mungkin rezeki beliau ditempat laen kan? semuanya diaturNya.
-kursus senibina memang arkitek ya?

cdot,
-eh, hahahahahaha.

aleen,
-gajah yang mana? gajah ada banyak. gajah sinchan ke? hahaa

| Larasephia | berkata...

weyyyy comey melampaw!!
nak bela sekoq plis plisss!
nak uning!

oranglidi berkata...

lara, ambek je. hehehe. bela kena kasi makan okeh. haha

vampire's lovex berkata...

wehhhh !! tak leh comel lagi ? gerammmmmm hahaha


siap ada nama tu x blah..haha

oranglidi berkata...

vampire,
-ahaha. takyah la comel sgt nanti susah. haha