Isnin, 3 Oktober 2011

MS Paint : Manusiawi

MS Paint

1st dwg, tajuk: Kitar Manusia
Tentang lukisan: Hidup yang bermula dengan sebuah kelahiran, dibesarkan dengan didikan, berdikari, aku dan duniaku, alam pekerjaan, perkahwinan, dan alam tua..


kitar manusia


2nd dwg: Sepasang kapel Di Malam Hari
Tentang lukisan: Dikala penduduk sedang tidur, mereka memulakan projek di depan court futsal bersaksikan sebuah motor dan rumput rampai..

bodoh? mereka ada akal.
koupler


19 ulasan:

Nazz@Purple berkata...

siapa itu..

putera aftus berkata...

apabila akal dikuasai nafsu,kopiah dipakai hilang entah ke mana..

Anisa Hang Tuah berkata...

manusia.

ada akal.

hey cool gila lukisan

Wanita Mutalib berkata...

realiti.

oranglidi berkata...

nazz,
-hehe.. watak rekaan aje

aftusssss,
-keh2.. kadang2 kopiah dpakai untuk mengelakkan rambut berserabai?

anisa,
-manusia ada akal. cuma tidak mngguna sebaiknya mungkin
-trimas22.

w.mutalib,
-huhu.. realiti khidupan.

Farihah Ahmad berkata...

noiceee...



tapi baby yg ko lukis tu epic betul :D

rafiq berkata...

pehh..
hensem gila..
mesti bini dia cun..hehe

yg kapel tu ko jugk ke? ishhh

rafiq berkata...

pehh..
hensem gila..
mesti bini dia cun..hehe

yg kapel tu ko jugk ke? ishhh

rafiq berkata...

pehh..
hensem gila..
mesti bini dia cun..hehe

yg kapel tu ko jugk ke? ishhh

sharamli berkata...

suka pic baby tu jugak :)

DuniakuAbstrak berkata...

tolong buat gambar cipan untuk aku boleh?

tema dia 'kehidupan seekor cipan'

beautiful_rose berkata...

kagum pandai ko lukis.kalo aku entah jadi apa...

aleen aiden berkata...

kau dating ye?keh3

Mutiara Bernilai berkata...

kamu,

kamu ade tumblr?

saya rasa saya ternampak kartun ala2 kamu.. :)

oranglidi berkata...

farihah,
-haha. epik la sangat ye. apepung trimas kasuss haha.

rafiq,
-gila a.. 3kali tu. haha.
-tau2 je bini dia cun kan. haha
-aku mane ade kapel. ko adela. hahaha

sharamli,
-haha. ko suke btul bdk kecik. ape lagi, cpat2 a kawen. hehe

duniaabstrak,
-hahahahahahha. cipan la binatang paling komplikated nak lukih. hahaha

beautifulros,
-aih.. xda pndai pn. biaso je a.

aleen,
-haha. ni bace ke dak? haha.

mutiara,
-erk? xpenah ade pun acount tumblr. huhu.
-cer bagi link. nk tengok. hehe.

Miscellaneous Smiles berkata...

ouhh kau pakai spek ye

Masy berkata...

ade akal la tu sbb tunggu semorang tdo hahahahah

✿ YaYa ✿ berkata...

haha.. ganah2.. panda dio lukis.. :)

oranglidi berkata...

miscel,
tu bukan aku. haha

masy,
betui gak tu kan? hehe

yaya,
-owohh. biaso jahhh