Khamis, 9 Februari 2012

Perempuan Musang

Petang tadi aku berlari-lari di padang.
Cuaca memang sedap.
Terik matahari memang terasa.

Tiba-tiba hujan turun lebat.
Aku teringat satu drama ni..



Drama: My GF is a Gumiho (9tailed fox)

Awek dia ni musang ekor 9.
Dia kata kalau dia menangih, cuaca panas pun boleh jadi hujan.


Aku pun terpikir, awek sapa la tengah menangih petang-petang macam ni.
Dan aku terpikir jugak "kalaula dapat awek lawa macam gumiho tu. peh.."

Sekian.

(bawak ke mimpi woih tengok cite ni.)

24 ulasan:

Akim Iqbal berkata...

musang betei

farhanaDr berkata...

Akulah nangis tadi tu. Ini semua OL punya pasal!

:p

abdol berkata...

menagih apa?
apasal wa tak penah tahu cerita ni hah? sedangkan awek ni cun. caishh

Lea Isnawi berkata...

err saya yg nanges ptg td

anis madu berkata...

tak sangka lu minat korea. ayat ganaih, tapi dalam hati ada taman. peh peh peh.

wa layan cita ni 2-3 kali dah. memang comel awek gumiho tu.

eida@me berkata...

aku tengok jugak cte tu.. best2. awek tu comel. sweet gitu~

Niza Romli berkata...

Mimpi tuu..mimpi hujan ke mimpi panas??
ekeke

cimöt berkata...

aku gumiho oiii..keh keh keh

a little less conversation berkata...

awek de ekor tp muka tade bulu2..cukur siap2 ke pe..hahaha

Nazz@Purple berkata...

sama ngan anis madu..tak sangka ko layan korea gak eh..

sharamli berkata...

Amb0i!

YOUsoF berkata...

Belum layan cerita ni lagi.. Tapi aku biasa kalau layann drama jepun/ korea mata memang tertumpu pada muka heroin.. hahah

oranglidi berkata...

akim,
-heheh. musang aku.

dr farhana,
-ooo. gitu. hahahahha.

abdol,
-rugi x tgk.

lea,
-ecececehhh.. smua tba2 mngaku. haha

anismadu,
-kahahahahhaha. dah bnda ada dlm leptop. layan je lah. aku ni universal.
-aku nanti nak layan sploh kali. ko xda ke knal awek muka camtu? hehehehe

eida,
-hehe. btul2. mana la nak cari ye. hehe

pn niza,
-ha? mmpi ape nye. realiti ni. hehe

cimot,
-oooooooooooo. ko ke?? hehehe. buktikan.

allc,
-haa. ko x tengok lg ke ? ko kena tgk baru tau mana dia sorok bulu2.

nazz,
-hahaha. xda a layan mana. dah benda ada.

maksu,
-cari sorang tuk aku muka mcmni ye.

yousof,
-trimas sudi snggah
-hehe. klau awek lawa memang fokus je kan. hahahah

Bella Bell berkata...

pehhhh. ko layan kpop jugek ke?



aku suka tengok my girlfriend is a gumiho ni. best woi! hahaha.

kudakertas berkata...

hahaha..mimpi cte tu ke mmpi shin min ah??

unknown berkata...

oh.. aku pon shumel shuweet ala2 gumiho tu jgak. haha~

Azwa Rahman berkata...

comel gila heroin tu. selalu2 gak feeling comel camtu. hah

unknown berkata...

oih.. kat sini pom tetibe ujan tengah2 panas terik. terus tingat entry ko. terus aku dtg komen. sape la dok nangih petang2 yang panas neh.

oranglidi berkata...

bell,
-kpok tu bkn lagu2 ke? haha. drama pn kpok ke? heheh

kudakertas,
-hahahahahha,. mmpi shin min ahhhh

ieda,
-wowww. heheheheh.

azwa,
-peh ko. smpai feeling camtu teruh.

ieda,
-hahaha. ye ke? msti ade gumiho mnangis kt tmpat ko tu. hehe

Mutiara Bernilai berkata...

oh yeke?

dia menangis, so hujan pun trun la eh?

uh, ini best.
nanti sila buat gumiho tu menangis, sebab sy suka main hujan :)

jedi berkata...

nanti musang tu x makan lu ke kalo dia jadi awek lu???

Mieza vs Rory berkata...

woii aku pun layan cite nih...beshh o...gumiho tuh comell...

Pisey berkata...

Lawa gilo dua-dua watak hero dan heroin. Maksud aku, comel. (: dah tengok sampai ending. Tapi mula tengok dah halfway.

oranglidi berkata...

mutiara,
-aih.mane boleh buat dia mnangis. sdih la aku nnti. hahahahah

jedi,
-dalam cite tu dia x makan sbab dia baek. hahahah.

miza,
-hahaha. btul2.