Sabtu, 19 Jun 2010

Intai perempuan surau

Tingkatan Empat

Ada sekali tu, kami lepak-lepak dalam surau sekolah. Lepak bererti lepak sambil berbual kosong. Jarang kami lepak sambil baca Quran. Jahil sungguh.

Tiba-tiba kawan saya, Azman panggil.

"Amri! Amri! Mari sining. Awek tidur woo. Baju terselak!" Perbincangan stratergi lompat pagar terencat seketika. Masing-masing melaju ke arah Azman.

Dia selak kain tabir surau bahagian muslimat dan tunjuk menggunakan muncung bibir.

Kami lihat terdapat seorang perempuan sedang tidur.

Terselak baju blaus nampak perut. Putih.

"Bodoh, tu kan mak orang. Mung ni memang takdok taste langsung." kata saya lantas memijak kaki Azman.

Mungkin itulah balasan awal atas kerana berniat fly.

pst: harap-harap lepas ini tidak sesat sampai batu caves lagi. Nyaris-nyaris sampai uia gombak. celaka.

19 ulasan:

I n n z berkata...

ko g mane neyh sampai sesat ke batu caves.
jauh tuhh ..


p/s : sile bertaubat ! xD

joegrimjow berkata...

dlu slalu marah org main langsir ni

FarhanaDr berkata...

Aku gelak jek laa Lidi.. Hahahaha.. ;p

Takdak kat Tronoh ka? Baru nak ke Batu Gajah bermusafir di sana seminggu.. Huhu..

Adila Ady berkata...

ada jugak orang macam ni...ish3

aleen adela akoo ^_* berkata...

JARANG kami lepak sambil baca quran.
JARANG?????
maksudnye adela jugak ek lidi.jom kawen!ley d asah lagi keimananmu itu kanda.kiranye ade gakla potensi menjadi laki wa yg boley membimbing keluarga ke jln yg d redhai.ngahaha

FatinZol berkata...

weeeweee..
lu skodeng bini sape la lidi oi..

meorazor berkata...

woit2!

tu makcik cleaner kot..

adoyai..hahahhaha!

wong ah ian berkata...

itu pon jadi?..weh sila tepon aku kalau nak merayau ok..arini x keje kan?

zac zirwan berkata...

skali tersilap intai daa..

Mimie.Candy Cane berkata...

lu buat ape sampai batu caves sana? lainkali buat2 sesat kat kuantan pulak..

intanurulfateha ❤ berkata...

.len kali siasat dlu sblum intai! ;p

Anis berkata...

hahahaaa

orglidi berkata...

inz, ahaha. saje nk try jlan baru.

joe, sapa slalu marah?

drfarhana, sem ni xd kt sana. haha.

adila, orang macam apa?

aleen, huhu.. ada lagi org jauuuh lbih bgus dr gue. bek plih dia.

fatinzol, ntohla... bini sapa pn x tau.. haaha. mcm tua

meor, tu la pasal. tapi skolah gue x de lak makcik cleaner. makcik kantin ada.

zack, ahaha. ini salah azman

ian, sabtu pun kami kerja.. waduh.. letih aku,.

mimiau, wokeh2! dah dekat tu

intan, siasat cemano? ada2 je lu ni. siasat pun intai gak. ahaha

anis, aahaha?

handhalah ibnu kamil berkata...

alahai... hahaha...

aku tak berani nak selak langsir tempat perempuan solat. hehehe

fndrocka berkata...

mak orang pun jadi buat modal...mende dah memang kaki skodeng..iye tak? kan?

cik selamah kundang berkata...

rilek je mak org pun jadi.hahaha

bungacahaya berkata...

Sape main langsir surau kena libas ngan sejadah depan org ramai.

mukasurat17 berkata...

name typo ke bang? hahaha

dulu aku selalu tinjau sape jadi imam..haha..rase2 jejaka pujaan stret jadi makmum baris depan:)
astaghfirullah al azimmm...

selak kelambu berkata...

wa ske selak langsir ...
hahahhahaa