Ahad, 26 Jun 2011

Lukisan Untuk Siapa yang rasa dia Malas

malas-lazy

Laziness (also called indolence) is a disinclination to activity or exertion despite having the ability to do so. It is often used as a pejorative; related terms for a person seen to be lazy include couch potato, slacker, and bludger.

Aplikasi: MS Paint berserta segunung kemalasan..

ps: siapa rasa dia malas, angkat tangan. aku nak angkat tangan pun malas. shit.

25 ulasan:

arryani berkata...

Yg bawah tu mcm temulak.."I come from thailand..KL kawe lagend!!

arryani berkata...

Yg pkai spek muka boring tu...cam saya la kot.. ;P

Farihah Ahmad berkata...

....


tu la aku nk komen pn rasa malas dah. anyway, mcm2 pesen ek melukis2 nih. aku tau lukih guna pensil ja hehehh

Anisa Hang Tuah berkata...

suke yg pakai spek tu

Roza Ami Nanomiya berkata...

jom tgk wayang
malas lak on9 ja

dochi berkata...

barisan atas , tengah .
macam hensem ja .
nak nombo tepon bole ?

kekekeee~

dochi berkata...

barisan atas , tengah .
macam hensem ja .
nak nombo tepon bole ?

kekekeee~

dochi berkata...

barisan atas , tengah .
macam hensem ja .
nak nombo tepon bole ?

kekekeee~

adey manis berkata...

hahaha malas ape dah lukis mcm2 tu.

rafiq berkata...

memang malas. ko dah berjaya bawak unsur malas tu dalam lukisan ko.

banyakan besenam kasi rajin sikit.
minum kopi betul2 kaw bg power sikit.

oranglidi berkata...

kak arr,
-haha. x tgk lagi cite tu.
-muka sama ke? wahahaha.

farihah,
-aku nak bukak blog pun malas. haha
-lukih guna cecair getah pun boleh. hahahaha.

anisa,
-haha. yang pmpuan tu muka malas tak malas je.

rozami,
-meh turun perak la. haha

dochi,
-brsungguh2 kau ni. smpai 3 kali. haha.

adey masin,
-haha. kalu rajen lagi banyak aku lukih.

rafiq,
-minum kopi banyak2 kang kencing plak. haha

putera aftus berkata...

rumai mu rumai murai...

sabon di bilik mandi... sabon...

pisau belati berkata...

malas-malas pun tetap ada senianya =)

Bella Bell berkata...

lukisan apa ni? comelnya... geram nak picit2.. hehehehhe!!~


minta maaf ea.. nah, ini untuk awak.. terima kasih sebab bertanya :)

http://mariatunnabila.blogspot.com/2011/06/maaf-andai-ada-yang-terasa.html


^^

oranglidi berkata...

aftus,
-ko dh gila sabun ni.

pisau,
-the art of laziness. hehe.

bella,
-nama lukisan ni lukisan malas2. hehe.
-adui. sori kalu trsinggung. hhaaha. ak tanye je..

Bella Bell berkata...

hehhe.. tak pe la.. tak tersinggung langsung.. serius ni.. chill2 :)

xpe la.. saya xtuju pada siapa2 sbnarnya.. sebab ramai gak dah tanya.. baru berkesempatan nak jawab.. saya tak terasa pon :)..

sory kalau buat awak salah paham.. it's ok la.. sory again.. :)



^^

a little less conversation berkata...

hurm <--ni tandanya aku malas nak komen lebih2

cik Lea berkata...

malas2 pun, cantek jugak!

oranglidi berkata...

bella,
-hehee.. cmtu.. apepun hrp xda rasa hati.

allc,
-hahahha.. aku nak taip pun malehh ni.hhehehe

lea,
-kalau rajen nanti jd lagi buruk. hehe

Bella Bell berkata...

serius xde rasa hati ni.. minta maaf sekali lagi ea kalau awak terasa.. maaf sangat2 :)


^^

vampire's lovex berkata...

masalah nye,nak lukis guna lptop memang aku lemah...

pakai pensel lukis kat kertas boleh le sikit2..huuuu

cimOt berkata...

telinga semua cam beruk jer..hahahaha

budak ice berkata...

awat malas2 ni..takdak sumber inspirasi ka..

vidadarisakura berkata...

malasssssssssss

oranglidi berkata...

bella,
-haha.. oklah. sama2 kta brmaafan smpena hari raya yg bakal mnjelang tiba. hehe.

vampiremesir,
-ko xyah guna laptop pun. guna laptop rosak la nanti. hehe.
-guna je paint

cimot,
-ahaha.. beruk pun berukla.

budak ice,
-hehehe. nak jadi sumber inspirasi ke? hehehe.

vivi,
-hehehehhe.