Jumaat, 15 Julai 2011

oranglidi dan motmot episod 6

Sempena lagu Pokok yang duk slalu kedengaran didalam copong-copong redio tempatan, Episod 6 OL dan Motmot kali ni bertemakan "Tanya Sama Pukuk".

Pesanan bagi yang belum biasa: Yang kepala besau tu watak Oranglidi dan yang budak kecil tu namanya Motmot.

unnamed 6
Selamat berhujong minggu.. baiii..

23 ulasan:

arryani berkata...

kemesraan yg mesra alam antara O Lidi n motmot.. ;P

Teruskan usaha utk lebih mesra lagi.. ;DD

Miscellaneous Smiles berkata...

*ak tersnyum sendirian~~

slmat hjung mingg too~~

budak ice berkata...

orang lidi watpe kt atas pukuk tu... :P

vidadarisakura berkata...

sot.haha

beautiful_rose berkata...

heheh lawaklah =)

oranglidi berkata...

kak arr,
-hehe.. kmesraan la sangat tu.

pijah,
-haha. bagus. truskan trsnyum

ice,
-hahaha.. dia nak sakat motmot le. tu yang duk ataih pukuk.

vida,
-sot? hahahha. apa itu?

azie,
-haha.. ak kekeringan idea.

Bella Bell berkata...

hahhaa.. ko lukis sendiri ke OL? sumpah cute! :D



^^

ct odah berkata...

lame btl tak bce psl momtot dan org lidi ni...

terbaek la org lidi kat ats pokok tu..haha

Farihah Ahmad berkata...

sempena ramadhan yg smakin mndekat nih, cuba la ko nasihatkan OL. jgn nakal sgt. ish3 ko ni deddy yg xbtangungjawab tau.



eh copong-copong??

Kapten Atok berkata...

haha

drama bawang putih bawang merah kan?

unknown berkata...

(^_^)

Anis Mohd berkata...

ingt kan dia nak lukih skali si motmot tu

Fyqa berkata...

kihkihkih.


HAVE A NICE DAY
;)

rafiq berkata...

hahaha..
smart2..
terbaik makcik wok!

oranglidi berkata...

bell,
-hahaha.. ha'a, lukih sndri ja. takat mampu. heehe.

ct,
-hha. lama x nmpak kau.
-lama x wat sbb kering idea..

farihah,
-haha. ok2, nanti aku try nasehatkan beliau.
-deddy? hahahaha. deddy plak dah.
-copong laa. x nah dgr?

kapten,
-hahahaha. sapa putih sapa merah agaknya?

unknown,
- :P

anis,
-hehehehe.. die xreti.

fyqa,
-hehe.. trimas2. same2 la disana

rafiq,
-makcik wok kampung aku dulu memang baek do. budak2 je yg slalu kacau dia.
*tiba

Pyka Rahmat berkata...

OL tu apa? lembab sikit gua ni

N berkata...

Terima kasih. nak berhujung minggu la ni. keh keh keh

oranglidi berkata...

pyka,
-OL tu oranglidi haha

N,
-trimas sudi snggah sini. hehe. malangnya dah masuk isnin ni. x ujung mnggu dahh

kasutburok berkata...

demam lagu pokok aa tu...

tanya sama pokooooook, apa sebab goyaaannnnnggggg.

oranglidi berkata...

ak x demam sgt pun lagu ni. orang redio slalu pasang. haha.

nada hanis berkata...

haha hantu atas pokok nak ganasss ja kan. haih

fz berkata...

haha..boleh tahan jugak lawak ko

oranglidi berkata...

nada,
-tu bukan hantu laa. hahaha

fz,
-lama xnmpak ko.