Jumaat, 1 Julai 2011

Selautan kemalasan dan kesibukan bukan bererti kita tidak mampu memancing secalit kegembiraan

Selamat maju jaya untuk semua penduduk di Malaysia mahupun masyarakat seantero dunia! Tidak lupa diucapkan selamat menyambut israk mikraj kepada umat Islam.. Engkau perasan tak, masa berlalu dengan pantas? Tak perlu jawap persoalan ini, renung2kan saja.. Hehehehe

Jadi sempena minggu malas dan sibuk sedunia, ekau layan aje lah gabungan hasil kerja potografi dan kartun yang dibuat oleh aku yang tengah malas ni..

Watak ni namanya Awang. Hahaha. Banyak gak kerenah Awang ni masa nak ambik gambor. Dia selalu terbang-terbang dibawa angin.

Awang dan barang dapur

Awang dan mug 'hairy cat' kesayangan aku.

Awang di dapur

Awang didapur.

y man

Ni bukan watak Awang.. Ni nama dia 'Y-Man'. hahahaha..

other character

Ini pulak watak sampingan..

workstation

Dan akhir sekali, dari meja pengarang.. Amacam? Tersusun rapi tu.


Sebenarnye banyak aku nak tulis tadi. Tapi Blogspot buat hal.. Sekian sajalah. Asalkan tercapai hasrat aku untuk pecahkan rekod 13 entri untuk setiap bulan. hahaha.

psttuihh : Sejauhmanapun kau sibuk, janganlah sampai berkerut kening didahi. Hhahahahaha.. Chilllllll.... Selautan kemalasan dan kesibukan bukan bererti kita tidak mampu memancing secalit kegembiraan.. Camharam.

37 ulasan:

aque berkata...

hahahaha.. suke pic2 itu.... omaigud... huhuhuh...

senyum~

Anis Mohd berkata...

tajuk menarik

kasutburok berkata...

haahahahahaha.ak nampak y man.

gamba superb dowh.ko beli dslrrrrrr ke???

psttuihh---tuju kat y man ke???haha

inar berkata...

bole kenal dgn awang? huhuhuhu..
(^_^)

dochi berkata...

awang pakai henpon tak?
nak nombo .

Kapten Atok berkata...

haha
smart ah awang
kalaulah watak dia dapat dikembangkan

rafiq berkata...

kemas meja pengarang. boleh buat menantu..hehe

oranglidi berkata...

aque,
-hahaha. snyum seindah suria, yg mmbawa cahyaaaa..

anis,
-haha.. tajuk panjang.

kasut,
-xman takde, yman pun bulehhh
-dslr tahik ape. aslr la aku pakai.hahahahaha
-psstuih tu xdtujukan kepada siapa2 punggg

inar,
-ahahaha. boleh2.

dochi,
-awang pakai public phone kalu nak call orang. kalau nak call dia kena call tepon rumah je.hehe

kapitan,
-hahaa. watak dia berperwatakan anonimus. so takleh kembang sngat dah. haha

rafiq,
-tu baru siket. hehehehe. tak tengok katil lagi. maunya pngantin pompuan datang merisik kalu tengok. heehehe

tuntung berkata...

cis.awang tu ko main koyak je ke gunting ko tumpul? "berseni" betul

Misshy Innz berkata...

haha . rindu kau weyh .

Masy berkata...

buatkan satu katon tp pic ai plis. hahahahaha

aleen aiden berkata...

amboih!tajuk taknak kalah!ha3

aleen aiden berkata...

amboih!tajuk taknak kalah!ha3

oranglidi berkata...

tuntung,
-haha.. koyak la. nak pkai gunting kang x lawa plak.

innz,
-hehehehehe.. nk wt cmna. ak di perak ko di gombak. hahaha

masy,
-boleehh2. heheheee.

aleen,
-takkan nak kalah plak, hehe

unknown berkata...

Hai awang!

Kawan saya,Joyah nak berkenalan. Sudikah?

SwEetForEst berkata...

ahahaha..adeyhhh laaaa..

awang ouh awang..

^___^

Bella Bell berkata...

ada satu gambar tu ada tulisan tangan.. tulisan awak ke tu lidi?? hehehe!!~


errr.. bedak dettol.. saya pon suka pakai :)



^^

mamai berkata...

hensem la awang tu macam awang selamat yer tak

oranglidi berkata...

unknown,
-hahaha. boleh2. awang memang suka beramah mesra. hehe

sweetforest,
-hehehe.. sedap nama awang kan

bella,
-hahaha.. tulisan orang malas kata kan. cakar ayam. hehe.
-oh, ak pkai bdak detol yang menthoooll. sedap.

mamai,
-awang selamat tu laen siket. ehehhee

Fyqa berkata...

bole thn la kartun tuh. kihkih

oranglidi berkata...

fyqa.
-hehehe. boleh tahan tapi xleh tahan angin. hehe

budak ice berkata...

muka awang nmpk garang lor..wuuwu..encem lagi gmbr profil org lidi neh..hahaha

ama berkata...

Kemasnya meja kalah meja aku. kikiki

Farihah Ahmad berkata...

selain apa yg ko lukis, mug kt belakang dgn natang biru pun cumel. mana paling cumel? perkataan "nokkss" hahahh

Scya Lollita berkata...

awang ade fesbuk ? ak nk ngorat .

vampire's lovex berkata...

memang macho betol awang tu... bersih nye dapor !!! rasa nak sepah2 kan hahaha

Mutiara Bernilai berkata...

ouh,,

suka!

tiba2 terasa nak wat awang versi perempuan lah,,kalu bosan2 nati nak try buat. :)

oranglidi berkata...

ice,
-hahaha. garang la baru orang takut.
-hahaha. gmbr profil aku? hahaha. tq2.

ama,
-kehehehekehehe.. tu sindir ke ape? heheh

farihah,
-yah.. mug tu nama dia 'hairy cat'. dah lama aku bela.
-noks? hehehe.. aku slalu dengar tapi xpaham ape makna dia.

scya,
-trimas sudi singgahhh..
-awang takde fesbuk. awang tak reti. hehe.
-ngorat? hahahaha.

vampiremesir,
-dengki la tuuu dapur ai bersih.hahaha.

kak mutiara,
-haha.. bagus2. buat a satu nanti kite leh pair kan depa.. hahha

intan.maisarah berkata...

ayat kemain berbunga bunga~

oranglidi berkata...

intan,
-hehe.. ayat je berbunga. hati ni takda taman okeh.

rathiqah azmira rosli berkata...

wohohoho



weh buatla watak aku skalik


nak jugak



plissss




:D

Pyka Rahmat berkata...

camharam adalah sikit. hahah

handsomenya awang. nak sain.

oranglidi berkata...

rat,
-hehehee. buleh2. nanti ak usahakan. hehe

pyka,
-hahaha. die x leh sign. xreti

inar berkata...

boleh ea.bole le ajak awang g mancing.hahahaha

oranglidi berkata...

inar,
-amboi2. hhehehe. siap mancing gitu. kalu nak ajak dia, dia on jaa. heheehehhe. tp ak nk g gak laaa. haha

mOon jOhari berkata...

....bekengnya muka awang 2...takOt nak ngOrat!

oranglidi berkata...

moon,
-haha. awang memang bekeng! eh, org ganu ka? haha.