Rabu, 30 Disember 2009

GAMBAR PANAS DARI LENSA KAMERA MAINAN WA..

TAHNIAH TAUFIK ATAS PEMBUKAAN BLOG WINSTON MERAH... LU KLIK SINI UNTUK DENGAR SIKIT2 CERITA TENTANG KAMI.

Maap, belum berkesempatan nak jawap komen entri bawah. Entri ini mengetengahkan gambar-gambar yang wa tangkap menggunakan skill paparazi. Wa mintak maaf siap-siap kalau ada yang terlibat secara hensem.. Wa campur-campur je gambar yang ada dalam kamera wa..



Gambar paling kemas wa berjaya tangkap.. Nadia AF.. Wa ambik depan-depan. Ditangkap ketika majlis perkahwinan brader Beskot. Wa masih terkenangkan suara masa bercakap dengan dia.


Wa takkan mengulas secara panjang lebar.. SiKosong dan Jen, lu jawap sendiri spekulasi ini.. (Reben dari taman tema genting belum dibuang?)



Kalau tak silap, Razman lah paling banyak dalam gambar panas kali ini. Tengok tu, CC buat apa kat Razman


Hehehehe.. Perbincangan apa tu? Kalau kaki dah sampai ke lutut.



Lepas tu, Jen merajuk.. Candid kan?


Man mencuba dengan Lumut pulak. Tapi tak dapek. Padan muko.



Sebelum naik genting wa snap gambo Man dengan Azza ni. Lepas tu apa jadi? Lu chek it out la..

Ehem, apa cita tu ? Dahlah kat gerbang perkahwinan.. Jalak2.. Fatt pun sama..



Ha, ni candid jugak.. Beskot dan Jalak sering dilanda kontrobesi..


Gambar ni wa saja letak.



Yob Sumo di apit dengan sejati.. oleh Enulwanie dan mis Siv.. Hazri dan Fhad memerhati di belakang.



Gambar di Majlis perkahwinan abang kepada Beskot. Semuga kekal selamanya..

Gambar ni jadi panas sebab Aleen marah wa x tangkap gambo dia.




Jemput makan!! Ujar makcik dewan makan.. majlis abang kepada Beskot.

Aleen gembira benar. Man dengan Azza lagi gembira. hehehee.



Jalak macam tau-tau lagu blog wa. "Sekebun bunga nan berbuah..". Tengok gaya tangan beliau..

Gambar ni menarik sebab ada suki. Eh, sebab ada orang2 bergerak di belakang brader Shaz.



Si peguam ingatkan kamera wa merupakan sekeping cermin bersolek. hehe. (Ke tarian diwali tu?)


Yang ni kalau jadi cover album lawa kan? Kumpulan 'The 4 four'. Wa kurang ingat nama mereka.. Tolong catatkan kat komen kalau ada sesapa kenal mereka.. Suki, Sufi, Shax dan sape sorang lagi?


Lumut sentiasa dihurung peminat.


Lumut membelanja peminat sambil sms Fhad. Kanan beliau merupakan adiknya.. dan hujung skali kawan sekolah beliau..


Sekian. Trimas Kasus.

43 ulasan:

miSs s!v berkata...

gua fes ke?

miSs s!v berkata...

ohh giler lah gua fes.
tp gambor gua ade 1 je???
UNFOLLOW terus!

ah ian berkata...

lumut msg fhad?..lu silap brader..of kos lumut msg kami berdua hahaha...celaka punye piza heart!

Sharinginfoz berkata...

memang panas dan hangat...

Jom Tudung Ariani

Jom Beli Alat Tulis

enuLwanie berkata...

siv ni asyik fes je..
ko ngadap laptop 24 hours ke?

oranglidi,
cekap gak lu tangkap gambar ek.
lu boleh jadi photographer ni.

lea berkata...

wah...
macam seronok je dapat jupe blogger2
jelesnya...

al-lavendari berkata...

sampainya hati tak ajak abang gi sama !

~0~ berkata...

gambar lu xde ke beb???

balqissy berkata...

woah~ meriah =D

Masy berkata...

menarik2 itu je aku nk ckp hooo

jalak lenteng berkata...

cantik candid ko...ko mmg dah bley gne camera DSLR..

jalak lenteng berkata...

owh ya..mmg kat camera ko ni gambar siv sikit jek..riang gumbira aku...kalu tak..gambar die je bnyk..jeles aku..ahahaha

si kosong berkata...

ces..apsal gambar aku ngan jen dalam bilik tu boleh diwar-warkan...!!!

si kosong berkata...

oh ye..akhirnya lu ada jugak kabel kamera tu ye..

Mr.Chenta berkata...

gambar aku satu pun takda =(

cik CumeY berkata...

jalak..aper motip ko jeles gambar siv banyak???

hahaha...


err...banyak gambar aku cnie?hahaha...


mekasih!

Farhana berkata...

Hahahahaha.. Aku tak tahan gambo kaver album tu eh.. Wawawa.. ;p

Maner gambar lu lidi? Nak gak nengok.. Haha..

.rafiq. berkata...

macam tak kenal je peminat tu kan? haha

shazruls berkata...

akhirnya kamera mainan turr mengeluarkan gambar jua

{lumut} berkata...

siapa lumut?
cam bagus aku terajang minah tuh kang.

eh mane oranglidi..
saye nak tgk orglidi..
=p

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...

.knp gmbr kite x dek? T_____________T

Jard The Great berkata...

tacing...

miSs s!v berkata...

jalak lenteng macam nak kene tempelang.
nak gado ke?????


cis cis cis

░♥si lampu neon♥░ berkata...

ini gambar lucah ni

ber_uwang berkata...

gambo cameraman nya mana???

azzaliena suziantie berkata...

kamera mainan..huhu

cik selamah kundang berkata...

pergh.menarik2...byk gambar.suka2

Fhad Boulala berkata...

hahhaa.. tu je aku boleh wat.. thanks upload.. baru aku sedar camera ko berfungsi.. bye2 sayang..

pemboncengsetia berkata...

cilakak...topek punyer blog ko sbut
aku punyer ko x sebut...
dasar pilih kasih...
akn ku kutuk ko dlm blog aku..

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ berkata...

hahahaa~
pict aku mne?
wakakakaaa~
sengal ah aku~
dah aku takde yer tak?

Anis berkata...

x tau nk komen pe ..
hahaa

ezzati berkata...

banyak tul gamba...

sufi berkata...

lg sorg min r..
weh aku curik pic 2...
hehe

seKut taWar berkata...

err...aaa...ape eh?ish

sharamli berkata...

da tgk adek lumut...c0mel..tp akaknya lagi c0mel...

GhOsToNe berkata...

chumel lew gambo2!!

menaribagaibintang berkata...

oit mane lu

en_me berkata...

meriahnyerr uooolsss..

Razman berkata...

haha..sumpah wa terkejut!!! kamera betul rupanya lu bawak ritu..igtkan mainan..akhirnya lu upload..gle uh..bro, gambar teeeetttttttttt kat kenduri beskot x upload?

rathiqah azmira rosli berkata...

gambar wa je takde lagi dlm kamera lu

eskep berkata...

ini dinamakan kehidupan ;) dan ianya hadir berserta mereka yang kita gelar kawan-kawan.

(senyum)

dude berkata...

padu!

oranglidi berkata...

siv,
-cis.

siv,
-hahahaha..
-gambo lu sekeping dah laaa.. banyak2 kang susah plak.

ah ian,
-cis. patut la kredit beliau berkurangan.

sharing,
-apa panas?

enul,
-hahahaha.. cobereje kat pluto laju semacam je kan?
-heheh.. potograper ke autograper? haha/

lea,
-xyah jeles2. jom la lenkali.

lavendari,
-sori brader. wa xde kredit tepon sangat.

0,
-ntah. x jumpa plak. hehe.

balqisy,
-sori weh, nombor ilang!

masy,
-menarik magnet?

jalak,
-keh keh.. wa mana mampu pakai kamera mahal2 tu.
-candid muka lu memang cantik . hehe.
-hehe.. lu tembak siv plak dah.

si kosong,
-rilek2.. itulah tandanya kemesraan.
-kabel baru beli.. 5 ringgit wo!

mr chenta,
-cuba tengok betul2. ada terselit tu.

cik cumeyh,
-hahahahaha.. tu la pasal, mereka kan pasangan bahagia
-hehehehehe.. banyak ke gambo lu?

Farhana,
-kaver album tu memang macho kan?
-gambor wa x leh la tarukk..

rafiq,
-ah?

shazrul,
-keh keh.. berani lu.

lumut,
-wa pun x kenal dia.
-jo pakat terajang!
-cis. oranglidi tu ha.

intan,
-cis.. tu dah ada kat profile, hehe..

jard,
-tacing? cis.

siv,
-rilek2.. wa tolong tempelang. hahaha. tempelang?

si lampu,
-shhhh.. snyap2 sudah.

beruwang,
-hehehehe.. kameraman dah jadi kamera laa..

azza,
-yup.

cik selamah,
-mana gambor lu kat sabah?
-hehe

fhad,
-nak kena lempang.?

pssetia,
-keh keh.. hang dah fofular..
-lu kutuk, siap.

ayu,
-weeee.. tu gambor lu ada!

anis,
-wa pn x tau nak komen menda. hehehe..

ezzati,
-tu la pasal.

sufi,
-OOHH!! MIN KE? SORI2.. TERLUPA..
-SILA CURI. hati . HEHE..

sekut,
-cis.

sharamli,
-lu ade ape2 ke? hehe..

ghostone,
-aik? comel? nadia ke?

ZATIESISKA,
-wa pun tengah cari.

en me,
-meriah2. macam kat pasar plak kan?

Man,
-cilaka.
-gambar teettt menda?

rath,
-ala.. lenkali kita letak ok? cis.

eskep,
-YAAA!! WA SUKA KOMEN LU!

dude,
padat!