Khamis, 7 Mei 2009

HAHAHA.. KISAH SERAM..


hahahaha.. gembira betul..

ini percubaan pertama wa masukkan sebuah gambar dalam blog! haha.. kepada siapa2 dalam gambar ini, tahniah wa ucapkan!

mana satu wa? rasanya enam dari kanan.


tak silap wa gambar diambil dalam sebuah tandas awam.. port paling baik untuk berposing.

ada beberapa individu hebat dalam gambar ini: penasyid terkenal, pen genius, penasihat fesyen, pelumba haram, pencegah maksiat, penggemar kebab, penasihat undang2 dan pemancing..

untung sabut timbul, untung durian runtuh, untung harimau pada belang.

23 ulasan:

I n n z berkata...

lu ar pelumba haram tuh en ?
haha !

milimilo berkata...

xseram lgsg..mmg xde seni..bagi aku berkenalan dgn penasihat undang2..mane tau ade keje kosong kt petronas kne brebut dgn die nnti..

Anis Mohd berkata...

hurm ..
sungguh tak seram .
langsung tidak seram sama sekali.
sekali lagi d ulang .
kelakar. tak seram pon..


dlm banyak2 tempat ,
tandas awam yg menjadi pilihan.
ha3x

Aie berkata...

gua rasa gambar header lu lah plg seram

eeee seramnya....



cibai gua cuak pulak nak gi bilik air

ini semua header lu punya pasal!

Monkey D Luffy berkata...

walaupun cam tu

kau tetap hensem dihati wanita

lalalala

OREOO berkata...

woahh..
wa engat lu pompuan..
sbb guner 'WA'
kot name lu NAJWA or WAHIDAH..
lelaki ropenyer..

orang berkata...

I n n z : hahaa.. wa memang salah seorang pelumba haram. kadang-kadang mnjadi penasyid..

milimilo : memang xde seni langsung.. haha.. penasihat undang-undang tu wa lah!

Anis Mohd : tak seram ke? tandas awamlah tempat senang untuk mengambil gambar seperti ultraman dan keluarga.

Aie :gambar atas tu pelempang terbakar untuk lu..
besar2 pun takut nak pegi bilik air, apa barang?!!

Monkey D Luffy : cis! dengki kah?

OREOO : haha.. najwa tu lu! kalau wa pompuan wa dah tak buat blog.. wa masak je.

terrarosa berkata...

tiada pula daripada 6 makluk itu yang gemar baca buku . Tak boleh angkat jadi adik langsung.

Jangan harap dapat naik MyV wa

hahahaa...

sharamli berkata...

yg ketujuh dri kiri sp lak?

.kakijalan. berkata...

gile.
aku nak terkencing baca kisah seram ni.
tak penah aku nak kencing camni.

I n n z berkata...

tgk cket muke..
penasyid ??

orang berkata...

terrarosa : 6orang? ke 5 sebenarnya? haha.. lu mau angkat wa? malas ja mau cite seminggu wa baca 8 ensiklopedia! wa curi itu myV!

sharamli : haha.. tujuh? lu barangkali. kasi flying kick melayang.

.kakijalan. : woi!!!! nak kncing pegi kat blog lu sendiri!

I n n z: haha.. baru tau ke? sambil nasyid sambil lempang kompang.

Hidayah berkata...

serammmmmmm....
(seram ker?)

I n n z berkata...

ouh. ptt ler sek nk melempang je koje nyer
:D

cik erin berkata...

mcm takda pulak 6 dari kanan kan kan kan? :D
eh tukar header ye?
oranglidi. lalala.

Tanpa Nama berkata...

wah...

procksi sifar....

bilelah nak jadi kenyataan...

mmmm..

+_+

dude berkata...

untung lu kena penerajang dengan gua sebab buat kisah seram haram ni..

takot tak??!!!

dude berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
oranglidi berkata...

Hidayah : haha.. tampo kang!

I n n z : yolah.. ade lagi keje lain sbenarnya.. malas je mau cita.

cik erin : hahaha.. header mengikut mood!

Tanpa Nama: mcmna boleh nampak itu proksi? cis! lu bila mau blog? zuhdi semsas pun dah maju!

dude: untung lu wa xrampas kek coklat lu.. takut tak? hahahah!!!!

dude : amende yang lu buang?? ni mesti mencarut x tentu pasal.

kuda kertas berkata...

hoiii..knpe aku rse cam pnh nmpk je gmbr tu??cam ade kt mjlh2 tkemuka kt tmpt aku je..hahahaha..aku rse tgugat r p'guna2 tnds nk manfaat kn tnds tu sbaek mngkin..da jd tmpt sesi fotografi r pulak..hahahaha..xnk pos ke gmbr2 yg lbh snonoh sket background die..da b'bau tnds lak belog ko ni..meh cni aku ltk dettol..ilng sket bau..ish3..

dude berkata...

huuaha..tu gua terpost dua kali..
abaikan..

milimilo berkata...

kau ke penasihat undang2 tuh..haish..balik2 kau..

oranglidi berkata...

hahaha.. betul a