Ahad, 10 Mei 2009

Tun Mahathir dan Wa..

Habis.. polis skarang tgh sibuk cari wa sebab entri wa baru2 ni.. wa tak sangka mende ni boleh heboh sampai ke telinga bekas PM..

Tun Mahathir dah jawab persoalan wa. Jadi wa mintak maap banyak-banyak!

Jawapan beliau!

sorilah Tun.. kita kan kawan.. kan?

"I did not expect to receive such high hits (to date it is 18,710,769) and such thoughtful comments. I have tried my best to respond to these comments. But the commenters must know there are too many." Jawab beliau dengan tenang..

15 ulasan:

terrarosa berkata...

fuhh sib baek tak kena tahan gan ISA
nanti susah plak wa nak follow lu

*wink*

Basuh Baju berkata...

lu ni cool la brader..
lu rasa TDM tu taip sendiri ke entry blog dia?
yg gua tau dia draft je kat kertas. pastu dia srh org taipkan..haha

mgkn lu ptt upah org jadi moderator komen mcm chat kat astro tu..haha

sharamli berkata...

nnt larik tau kal0 p0lis keja...
jgn larik laju2 sgt..kang penat..hik3

ruffey berkata...

lawak la engko. hehehe.

sempat prasan lak tuh. perghh! hehehe

dude berkata...

cool menda mamat ni..
bajet lu hensem la..
blah la woii..
warghhhh..
blog lu tak best!!
wa tanak polo..
wa yg sound polis soh tangkap lu!!

Anis Mohd berkata...

ha3x..
sungguh keperasanan yang terserlah!
mcm la tun ada masa nak layan benda remeh temeh mcm tu.

uya ahmad berkata...

ahaks..seb bek aku tak komen, klau tak trus kene tarik scholarship balik msia trus???

zairi berkata...

gua dah boikot blog che-det.doploh gua antar komen satu sen pun dia x jenguk blog gua.weh..gua nak pesan kat lu.lu jangan buat entry pasal hari ibu.gua nak menang tudung dari terra.hahaha...(sila gelak penjahat)

Monkey D Luffy berkata...

Bila ler boleh kalahkan tun

A+z+i+E = AziE berkata...

ek???? hahahaha!!! ad tgn djaga deyh... jgn ikut sdap ati.... huhuhu

Darleena Yusof berkata...

huhuhu beraninya dierrr

kuda kertas berkata...

xpe2..ko rilek je..polis cri ko pon sbb TDM nk ajk g minum2 smbil isap shisha je pon..hehehehe..

milimilo berkata...

ah..blahla che det nk respon komen ko..na munkin..

oranglidi berkata...

terra: hahaha... ISA tangkap, wa boleh msuk surat khabar.

Basuh Baju: cool? haha.. wa rasa kadang2 dia tulis, kadang2 kawan die tulis. wa xde lagi cita2 sejauh tu!

sharamli: haha. yelatu!

rufey: lawak mende? sirius la!

dude: wa mlas komen. hahah

Anis: Lu mane tau.. wa malas je nak cite

uya: hahaha.. kalau kena apa salahnya.. boleh balik umah

Monkey: haha.. xmungkin

Azie: best jugak lu berperibahasa!

Darleena: wa memang berani.. kadang kadang anak kucing pun takut dgn wa!

Kuda: yeke? kalo gitu wa rase nak lawat balai.

milimilo: cis!!

milimilo berkata...

ape cis2..che det idola aku ouh